Leer de kneepjes van netwerken! Ontdek hoe je gemakkelijk en op een natuurlijke manier een gesprek aanknoopt. Verbeter je vaardigheden en wees altijd klaar voor elke networking gelegenheid.

  • Leer wat succesvol netwerken inhoudt
  • Krijg de kneepjes en gesprekstechnieken van het netwerken onder de knie
  • Ervaar hoe je op een natuurlijke manier een netwerkgesprek kunt aanknopen
  • Leer je opgebouwde netwerk te vergroten en optimaal in te zetten
  • Praktische training

Netwerken doen we vaker dan we denken en zonder dat we het eigenlijk door hebben. Je netwerkt bijvoorbeeld om mensen te leren kennen en informatie in te winnen, maar ook om jezelf zichtbaar te maken voor een ander. Het is nuttig als je op zoek bent naar een nieuwe baan, maar ook als je van een collega, klant of leverancier informatie wilt. Netwerken wordt vaak pas spannend als we een concreet doel voor ogen hebben: waarom of met wie ga je netwerken? Een goede voorbereiding is dus onmisbaar.

Tijdens de training Netwerkgesprekken leer je de kneepjes en gesprekstechnieken van het netwerken. Netwerken is immers te leren, en lang niet zo lastig als je misschien denkt. Tijdens de training ervaar je hoe je op een natuurlijke manier een netwerkgesprek met één of meerdere personen kunt aanknopen en op welke manier je de leiding kunt nemen in het gesprek. Je zult ervaren dat het enorm leuk is om te netwerken en dat het je steeds gemakkelijker af gaat!

Onderwerpen

  • Een gesprek beginnen:

    Lef! Durf iemand te benaderen.

  • Het doel:

    Wat wil je bereiken met het gesprek?

  • Je uitstraling:

    Hoe kun je uitstralen wat je wilt uitstralen? De ander enthousiast en positief benaderen, met een open houding.

  • Oprecht geïnteresseerd zijn:

    Hoe kun je een interessante gesprekspartner zijn? Luisteren, samenvatten en door te vragen.

  • Gespreksonderwerpen:

    Maak het persoonlijk en maak van je elevator pitch geen standaard praatje. Wees flexibel en sluit aan bij de ander.

  • De overtuigingsfactor:

    Denk in tweerichtingsverkeer: wat kunnen jullie voor elkáár betekenen?

  • Kritieke momenten in het netwerkgesprek:

    "Verkoop" op het juiste moment.

  • Netwerkplekken en -partners:

    Denk ook buiten de kaders en maak gebruik van social media platformen.

Resultaten

Na afloop van de training:

  • weet je op welke manieren je kunt netwerken;
  • weet je hoe je een gesprek op een natuurlijke manier aanknoopt;
  • heb je antwoord gekregen op je vragen en onzekerheden;
  • heb je voldoende geoefend om zelf "het veld" in te gaan en
  • ben je in staat om je opgebouwde netwerk te vergroten en optimaal in te zetten.

Doelgroep

Deze training is bij uitstek geschikt voor deelnemers die willen leren hun netwerk te kunnen vergroten én onderhouden. Herken je jezelf in één of meer van onderstaande punten:

  • Je wil weten wat de ingrediënten zijn van succesvol netwerken
  • Je wil middels een netwerk (ander) werk zoeken
  • Je wil je klantenkring uitbreiden
  • Je wil je oriënteren binnen een andere sector of branche

Deze lijst is natúúrlijk niet compleet: iedereen is immers anders. Waar wil jíj aandacht aan besteden binnen het thema netwerken?

Werkwijze

  • Maatwerk staat bij ons centraal: door een telefonisch intakegesprek inventariseert de trainer jouw persoonlijke leerdoelen. Op basis daarvan wordt het definitieve programma van de training bepaald.
  • We vinden een veilige trainingssfeer belangrijk, omdat je je prettig moet voelen bij het experimenteren met nieuwe kennis en vaardigheden.
  • We geloven sterk in het doen en ervaren, in plaats van vertellen over de inhoud van trainingen, waardoor al onze trainingen actief van aard zijn.
  • Om de kwaliteit van de training te kunnen garanderen, hanteren wij voor de training een maximale groepsgrootte van acht deelnemers, zodat we het leereffect en rendement kunnen waarborgen.

Taal

De training wordt standaard verzorgd in het Nederlands. De trainer beheerst de Engelse taal. Er kan gebruik gemaakt worden van Engelstalig cursusmateriaal. Bij inschrijving van minimaal 3 deelnemers kan de training ook geheel in het Engels verzorgd worden.

Certificaat

Na afronding van de training wordt een Learnit-certificaat uitgereikt als bewijs van deelname.

De beste training voor jou

Bij Learnit vind je altijd een training waarmee je verder komt. Van (technische) IT skills tot communicatie of persoonlijk leiderschap. Daarbij kan je kiezen uit de trainingsvorm die jij het prettigst vindt: een klassikale training, een maatwerktraining bij jou op kantoor, een online cursus of een e-learning. Wij hebben voor iedereen de juiste training en trainingsvorm. Want leren op de manier die het best bij jou past, zorgt voor de beste resultaten.

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

  • Altijd en overal persoonlijk

    Persoonlijke aandacht en een prettige sfeer. Of je nou een cursus volgt bij ons, op kantoor of op je pc, wij zorgen dat je je genoeg thuisvoelt om je grenzen te verleggen.

  • Gewoon doen!

    Nieuwe mogelijkheden ontstaan als je in beweging komt. Scherp blijft. Steeds nieuwe stappen zet. Wij stimuleren je om de stap te wagen en er echt voor te gaan.

  • Groeien door kennis en inspiratie

    Ontdek iets nieuws. Versterk je kwaliteiten. En kies je eigen weg. Wij helpen je groeien met trainingen en leervormen die echt bij jou passen.

  • Skills voor de toekomst

    We denken altijd in mogelijkheden en win-win. En we werken elke dag aan nieuwe oplossingen voor morgen. Door opleidingen te bieden waarmee jij goed voorbereid bent op de toekomst.

  • Samen werken aan kwaliteit

    Aan loze beloftes doen wij niet. Maar wel aan kwaliteit, kennis en ervaring. Een breed cursusaanbod mogelijk gemaakt door onze geïnspireerde medewerkers en trainers.

  • Begrijpen en begrepen worden

    We luisteren naar wat er bij jou leeft. Waar jij behoefte aan hebt. Want daar begint onze oplossing, ons maatwerk. Elkaar goed begrijpen en helder communiceren, daar geloven wij in.

Bekijk meer over Learnit

Samen verder komen

Een training volgen bij Learnit betekent samen leren. Samen met jouw ervaren trainer, samen met je cursusgroep of samen met je collega’s. En of je de training nou thuis, op jouw kantoor of op één van onze trainingslocaties volgt, wij zijn altijd bereikbaar om je te helpen. Onze kennis met jou te delen op zo’n manier dat jij er echt wat aan hebt. Samen verder komen door persoonlijke aandacht en elkaar goed begrijpen; daar geloven wij in.

Direct toepassen in je werk

Theorie uit een boekje leren waar je vervolgens weinig mee kan in je werk? Niet bij Learnit! Welke training je ook volgt bij ons, je kan er direct mee aan de slag op je werkplek. Door jouw unieke leerdoelen die je aan het begin van de training samen met de trainer bepaalt. Door de afwisseling van theorie en (interactieve) praktijkopdrachten. En door de uitdagingen waar jij tegenaan loopt in je dagelijks werk mee te nemen naar de training.

Referenties

Wat anderen zeggen over deze training

Cursus Netwerkgesprekken referenties - Gemiddeld cijfer 8.3

  • “De leerstof werd op een deskundige manier afgewisseld met praktijkoefeningen. De trainer brengt de leerstof op een professionele en enthousiaste wijze op de deelnemers over. Door het kleine aantal deelnemers kwam iedereen uitgebreid aan bod. Een training die aan te raden is.”

    J. Roosenboom, Ministerie van Economische Zaken (EZ)- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.4
  • “Een leuke training waar ik veel van heb geleerd. De STAR methode is mij dankzij de training nu duidelijk. Kortom ik heb hier veel aan gehad.”

    K.P.J.H. Rutte, PWC- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
    Beoordeling 7.7
  • “Deze training heeft mij uitgedaagd om met de STAR-methode aan de slag te gaan. Het is een zeer werkbare en sterke vorm van interviewen en onderzoeken. Uitgedaagd door een zeer onderlegde trainer wordt zelfs de ervaren werker geprikkeld en geïnspireerd. Aanrader.”

    E. Nolsen, Pactum- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 8.1
  • “Inspirerende training met heel veel eigen inbreng zodat je het in de praktijk kunt gaan toepassen.”

    S. Suir, Gemeente Amsterdam Stadsdeel Centrum- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.5
  • "Het is een op de praktijk toepasbare cursus, waarvan je veel opsteekt op het gebied van communicatie. Je krijgt een nieuwe blik op je eigen rol daarin."

    - Gesprekstechnieken en beïnvloeden
  • “Zeer nuttige training met goede toegepaste theorie in praktijk oefeningen!”

    E. Roos, Pilar Games- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 9.0
  • “Dit is echt een training op maat. Van tevoren spreek je direct met de trainer. Zo leer je de trainer van tevoren kennen en worden jouw doelen besproken. Deze doelen worden tijdens de training besproken. Het is een interactieve training. De stof wordt opgebouwd, zodat je aan het eind van de dag naar huis gaat met het gevoel dat je echt iets geleerd hebt. Zeker een aanrader.”

    M. Luiten, Kinderopvang 't Goudvisje- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 8.6
  • “Professionele, toegankelijke trainers, waardevolle, leerzame inhoud en concrete, praktijkgerichte voorbeelden.”

    J. Hartmann- Gratis webinar Sollicitatiegesprekken: succesvol solliciteren
    Beoordeling 9.0
  • “De trainer gaf de groep het nodige vertrouwen, waardoor er binnen afzienbare tijd een 'open' gesprek/discussie plaatsvond, iedereen kon zijn verhaal kwijt. Hierdoor ontstond er een training die de juiste snaar raakte.”

    J. Mesu, Stet Holland B.V.- Relatiebeheer: lastige gesprekken voeren
    Beoordeling 8.0
  • “Ik heb de training gedaan op 15 en 29 maart 2012 in Den Haag. Zeer goede training met heel veel oefeningen. De lesstof was goed en begrijpbaar uitgewerkt. Het was een plezierige training. Ik heb er veel van geleerd. Tevens was de bereikbaarheid van de locatie heel erg goed. De volgende training heb ik al weer gepland staan.”

    R. Landman, ECT- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 9.2
  • “Het is een leerzame training. De informatie die je krijgt past bij jou als persoon. Tijdens de les wordt dat nog aangescherpt naar wat jij nodig hebt. Na de training wordt je bewuster van waar je mee bezig bent en van datgene wat wordt gezegd tijdens een gesprek.”

    A. Kool, Luba Personele Diensten- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.4
  • “Professioneel en klantgericht!”

    A. de Zwart, Hoi Pippeloi- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.2
  • “Dit webinair geeft in korte tijd een paar belangrijke handvatten in het kader van gesprekstechnieken die vervolgens in heel veel verschillende situatie gebruikt kunnen worden. Het wordt op een duidelijke manier gedaan met grote kennis van zaken.”

    C. van de Bilt- Gratis webinar Gesprekstechnieken
    Beoordeling 9.0
  • “Nuttige training bij een organisatie waar zowel materiaal als trainerruim voldoende scoren!”

    P. Stuifzand, Squiby Foods B.V.- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
    Beoordeling 9.2
  • “Deze training was erg leerzaam. De communicatielijnen met Learnit zijn erg kort, prima.”

    P. Wolf, ABN Amro Bank Verzekeringen- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.0
  • “Zonder ervaring stapte ik in deze training. Binnen twee dagen had ik meerdere gesprekken gevoerd en leerde ik, net zo belangrijk, wat de achterliggende gedachte was achter de houding die ik aan nam en de vragen die ik stelde. Door de persoonlijke benadering heb ik mijn eigen leerdoelen kenbaar kunnen maken en kunnen behalen! Leerzaam, persoonlijk en leuk!”

    B.P. van der Leij, Trius- Werving en selectie: gespreks- interviewtechnieken
    Beoordeling 8.6
  • "Een prima training voor dummy's zoals ik, die een sollicitatiegesprek gaat voeren met een kandidaat."

    - Selectiegesprekken met STAR
  • "Leuke en praktisch ingestoken training, precies op maat. Het oefenen van gesprekken was erg zinvol. De prettige, betrokken trainer zorgde voor een persoonlijke sfeer, waardoor alle deelnemers zich vrij voelden om actief mee te doen en vragen te stellen. Verder zijn er genoeg tips en trucs aan bod gekomen die we meteen kunnen toepassen. Kortom, een leuke en leerzame dag!"

    - Gesprekstechnieken
  • “Door de training krijg je inzicht in je eigen stijl van communiceren. Door de groepsdynamiek leer je ook dingen van anderen wat erg prettig is. Door middel van rollenspellen oefen je situaties waar je eerder op vastliep. Met de kennis uit deze training ga je gesprekken zelfverzekerder in.”

    S. Berswerda- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.8
  • “Een prima training gehad die aansloot bij de behoefte van mij als deelnemer. Op een rustige goed bereikbare plek is door een deskundige trainer de lesstof behandeld. Daarbij wordt op interactieve wijze geschakeld om aan de behoefte van de deelnemer te voldoen.”

    R. van de Wal, Gemeente Den Haag Ambulancezorg GGD Haaglanden- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.6
  • “Zeer professionele organisatie en top trainers met goede ervaring en uitleg.”

    D. Dekker, Woonstad Rotterdam- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 9.4
  • “Levendige op de deelnemer en diens behoeften gerichte cursus met veel praktijk waardoor de dag omvliegt en je heel veel leert zonder het gevoel te hebben dat je aan het stampen ben.”

    Birgitta Blank, Stichting Het Rijnlands Lyceum, Europese School Den Haag- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.7
  • “Deze training is breed toepasbaar in zowel het werk als privé. Doe hem samen met een aantal collega's, zodat je op elkaar kunt oefenen. Het is meteen een handige manier om de sfeer in je team te verbeteren en/of om begrip voor elkaar te kwaken. Voorwaarde is wel dat je je open en kwetsbaar durft op te stellen.”

    H.J. van Tellegen, Gemeente Bunschoten- Gesprekstechnieken (vervolgtraining)
    Beoordeling 8.8
  • “De training is leuk en leerzaam, waarbij het gebruik van videoanalyse bij de rollenspellen zeker een toegevoegde waarde is. De stof was deels nieuw en deels bekend voor mij, maar desondanks was het ook voor het reeds bekende deel goed om e.e.a. weer eens op te frissen.”

    J. Bakker, Topa- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
    Beoordeling 8.0
  • “Leuke, interessante training! Op een leuke locatie in Utrecht centrum, waarbij lunch en ruimte goed geregeld is. Goede docent die inspeelt op ieders behoefte en leermomenten. Heb een goede opfriscursus gehad met enkele handige tips en tricks die ik zeker mee neem in de gesprekken die ik vanaf nu ga voeren!”

    J. Bastiaans, SchaalX B.V.- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
    Beoordeling 8.8
  • “Leuke, interessante training! Op een leuke locatie in Utrecht centrum, waarbij lunch en ruimte goed geregeld is. Goede docent die inspeelt op ieders behoefte en leermomenten. Heb een goede opfriscursus gehad met enkele handige tips en tricks die ik zeker mee neem in de gesprekken die ik vanaf nu ga voeren!”

    J. Bastiaans, SchaalX B.V.- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
    Beoordeling 8.8
  • “Duidelijke training. Leuk dat eerste dag heel concreet was en de tweede dag meer de diepte in ging, om zo de techniek doelgericht toe te passen is.”

    I. Hagedoorn, Peak-IT- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
    Beoordeling 9.0
  • “De training 'confronterende gespreksvoering en slecht nieuwsgesprek' vond ik interessant. Er is een stuk theoretische onderbouwing (algemene communicatie, communicatie specifiek gericht op 'rollen' die je bij communicatie kunt inzetten, onderscheid tussen de vragen 'heb ik iets te vragen'? of 'heb ik iets te zeggen'? bij het geven van feedback, uitleg over het 4G-model wat je meteen in de praktijk kunt toepassen, gebruik maken van INGE en LSD enz.) en ook een groot deel praktijk. Dat houdt de deelnemers actief. De trainingsacteur was ervaren en kon goed inspelen op/ aansluiten bij de input van de cursisten. Trainer is ervaren en wist ons op ons gemak te stellen en een duidelijke en veilige omgeving te bieden zodat we de trainingsdag goed konden benutten om te oefenen met veelvoorkomende praktijksituaties. Uiteindelijk hebben we de meeste tijd gestoken in de confronterende gespreksvoering en minder in het slechtnieuwsgesprek, maar ook daarvoor kregen we een aantal nuttige aanwijzingen.”

    B. Koch - Stichting Jados- Confronterende gesprekken voeren
    Beoordeling 8.8
  • “Hele fijne praktische training, waarin veel ruimte was om onze eigen casus te kunnen oefenen. Saar luisterde heel goed, heeft een open houding, gaf hele goede feedback en waardevolle tips waarmee we direct aan de slag konden. Creeerde ook een fijne open sfeer. Top! Gebruik van video's ook heel waardevol.”

    Marion Bekebrede, Cygnific B.V.- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 9.0
  • “Een leuke en vooral educatieve training die jou helpt met het verbeteren van jouw communicatie. Het bewust maken van wat je zegt en het (op de juiste manier) verwerken van de communicatie die jij ontvangt. Absoluut een aanrader voor iedereen die zichzelf wilt ontwikkelen.”

    J. Klaver, UwHuisveilig Advies B.V.- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 9.0
  • “Zeer ervaren trainer en uitstekende organisatie.”

    D. Aben, GGD Brabant-Zuidoost- POP-gesprekken
    Beoordeling 9.0
  • “Leerzame dag die aanleiding geeft tot nadenken en verbetering.”

    H. Muharam, Universitair Medisch Centrum Rotterdam (Erasmus MC)- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 9.0
  • “De Roos van Leary, heel erg nuttig! Als je dat begrijpt, is communiceren een stuk makkelijker.”

    S.J.G. Bieman, Gemeente Alkmaar- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 9.2
  • “Dit is echt een training op maat. Van tevoren spreek je direct met de trainer. Zo leer je de trainer van tevoren kennen en worden jouw doelen besproken. Deze doelen worden tijdens de training besproken. Het is een interactieve training. De stof wordt opgebouwd, zodat je aan het eind van de dag naar huis gaat met het gevoel dat je echt iets geleerd hebt. Zeker een aanrader.”

    M. Luiten, Kinderopvang 't Goudvisje- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 8.6
  • “Lekker concreet en prima in de praktijk toepasbaar.”

    Mirjam Grootenhuis, Wijkracht- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 7.9
  • "Leerzaam, praktisch, kundig en interactief. Een dag waarop ik handvatten heb gekregen die toepasbaar zijn op een sollicitatiegesprek. Ik heb mijn doel bereikt."

    - Selectiegesprekken met STAR
  • “Goede indruk van de training. Het is een training met voldoende praktische oefeningen.”

    L. de Heer, UNET- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.8
  • “Hele praktische training waarbij je de tips en verbeteringen direct in de praktijk kunt toepassen.”

    K. van de Vossenberg, Oostendorp Autogroep B.V.- Werving en selectie: sollicitatiegesprekken afnemen
    Beoordeling 9.3
  • “De training heeft mij inzicht gegeven in waarom ik gesprekken voer zoals ik ze voer en wat ik kan doen om deze patronen te doorbreken en welke technieken ik vervolgens kan inzetten om een betere gesprekspartner te worden.”

    J. Meijer- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.6
  • “Het doel waar ik voor kwam, werd voldoende besproken. Ik heb veel mee kunnen nemen door tips die gegeven zijn. De trainer heeft alles nauwkeurig uit geleged. Verbeterpunten aangesproken enz. Ze heeft het zeer goed gedaan!”

    S. Kip, Bosch Scharnieren- Slechtnieuwsgesprekken voeren
    Beoordeling 9.2
  • “Een training toegespitst op de praktische invulling van functionerings- en beoordelingsgesprekken. Hierbij leer je niet alleen de standaard acties, maar ook de redenen erachter. Hierdoor is het direct toepasbaar!”

    R. van Dantzig, Cam IT Solutions- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
    Beoordeling 9.0
  • “Super prive training gehad, veel nieuwe inzichten gekregen. Eindelijk structuur in mijn gesprekken en toch het gevoel dat het niet een kunstje worrdt, maar een goed zakelijk sollicitatie gesprek.”

    H. Loos, ABN Amro Bank- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 9.2
  • “De training behandelt een uitgebreide hoeveelheid theorie zonder dat het saai wordt! Praktische voorbeelden en ervaringen van anderen dagen je uit om het geleerde meteen in de praktijk te brengen. Na het volgen van deze training ben je een beter uitgeruste en meer bewuste gesprekspartner en zijn je adviesvaardigheden weer up to date.”

    I. van Riet, Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) FMHaaglanden- Advies- en gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.8
  • “De training heeft mij inzicht gegeven in waarom ik gesprekken voer zoals ik ze voer en wat ik kan doen om deze patronen te doorbreken en welke technieken ik vervolgens kan inzetten om een betere gesprekspartner te worden.”

    J. Meijer- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 8.6
  • “De inhoud was zeer goed en goed toegespeeld op ons bedrijf. De trainer was zeer kundig en kon vele herkenbare voorbeelden noemen. Ook het intakegesprek vooraf was fijn.”

    H. Korten, Hoopman Machines B.V.- Functionerings- en beoordelingsgesprekken voeren
    Beoordeling 8.4
  • “Zonder ervaring stapte ik in deze training. Binnen twee dagen had ik meerdere gesprekken gevoerd en leerde ik, net zo belangrijk, wat de achterliggende gedachte was achter de houding die ik aan nam en de vragen die ik stelde. Door de persoonlijke benadering heb ik mijn eigen leerdoelen kenbaar kunnen maken en kunnen behalen! Leerzaam, persoonlijk en leuk!”

    B.P. van der Leij, Trius- Werving en selectie: gespreks- interviewtechnieken
    Beoordeling 8.6
  • “Prima training, goede combinatie van theorie en praktijk met leerzame praktijkopdrachten. De trainer deed het erg leuk.”

    N. Lagerberg, Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) FMHaaglanden- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.4
  • “Een leuke en vooral educatieve training die jou helpt met het verbeteren van jouw communicatie. Het bewust maken van wat je zegt en het (op de juiste manier) verwerken van de communicatie die jij ontvangt. Absoluut een aanrader voor iedereen die zichzelf wilt ontwikkelen.”

    J. Klaver, UwHuisveilig Advies B.V.- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 9.0
  • “Deze training heeft mij uitgedaagd om met de STAR-methode aan de slag te gaan. Het is een zeer werkbare en sterke vorm van interviewen en onderzoeken. Uitgedaagd door een zeer onderlegde trainer wordt zelfs de ervaren werker geprikkeld en geïnspireerd. Aanrader.”

    E. Nolsen, Pactum- Selectiegesprekken met STAR
    Beoordeling 8.1
  • “Levendige op de deelnemer en diens behoeften gerichte cursus met veel praktijk waardoor de dag omvliegt en je heel veel leert zonder het gevoel te hebben dat je aan het stampen ben.”

    Birgitta Blank, Stichting Het Rijnlands Lyceum, Europese School Den Haag- Gesprekstechnieken
    Beoordeling 7.7

Learnit referenties

Bekijk alle trainingen