Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod
2 dagen

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


2 dagen

Sales: verkopen met resultaat!

Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


2 dagen

Klantgericht telefoneren

Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


2 dagen

Onderhandelen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


2 dagen

Telefonische acquisitie

Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Referenties

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“Ik vond het een zeer prettige training, voor mij deels een opfriscurcus maar merkte toch dat er wat kennis en kunde was weggezakt. Training was de gehele training boeiend. Zeker te adviseren.”

K. Bouterse, Mogelijk Vastgoedfinancieringen - Klachtenmanagement: de waarde van klachten
Beoordeling 10.0
“Compacte training waarin je veel duidelijk wordt op het gebied van onderhandelen. De rollenspellen waren gewoon leuk om te doen.”

G. Kroon, Gemeente Amsterdam Stadsdeel Oost - Onderhandelen
Beoordeling 8.2
“Leuk en leerzaam. Theorie werd op een goede manier aan de praktijk gekoppeld. Op basis van de intakegesprekken is het 'telefonische' gedeelde flink ingeperkt. Een goede zet, mijns inziens. De trainer creëert een veilige omgeving en is enthousiast en deskundig.”

E. Hajema - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.2
“Het was voor mij een hele fijne training. Ik heb een hoop geleerd!”

P. Hesseling, L. ten Cate - Klachtenmanagement: de waarde van klachten
Beoordeling 8.0
“Een goede en duidelijke training. Kort en bondig langs de doelstellingen van de dag. De trainer kon goed inspringen op wat er in de groep gebeurde. Gesprekken oefenen was leuk; ik heb hier goede feedback opgekregen.”

F.J.L. Witting, Verebus Engineering B.V. - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.0
“Een hele goede training waarvan ik veel opgestoken heb. Er worden veel handige tips gegeven waar je echt wat aan hebt bij een telefoongesprek.”

D. van Bronkhorst, Straatman B.V. - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 7.8

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod