Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod
2 dagen

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


2 dagen

Sales: verkopen met resultaat!

Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


2 dagen

Klantgericht telefoneren

Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


2 dagen

Onderhandelen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


2 dagen

Telefonische acquisitie

Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Referenties

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“Verrassend hoeveel verbeterpunten de trainer nog wist te vinden in het verkoopproces. En dat bij een verkoper met meer dan 20 jaar ervaring.”

Gerald Olde Bolhaar, World-Valve B.V. - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 8.0
“Zeer toereikend. Situaties besproken, geoefend en tips en trucs meegekregen.”

El. Pisters, Geonius - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 9.8
“De theorie wordt duidelijk uitgelegd aan de deelnemers met voorbeelden uit de praktijk. Er wordt goed geluisterd naar de ervaringen van de deelnemers, waarbij - met nadruk op persoonlijke eigenschappen - tips worden gegeven om situaties in de toekomst op te lossen/beter te doen.”

R.V. Noordermeer, GCE Cad-service - Sales: verkopen met resultaat!
Beoordeling 8.0
“Door de combinatie van theorie en praktijk heb ik meteen kunnen toepassen wat ik heb geleerd. Hierdoor heb ik meer vertrouwen gekregen in het bellen en kan ik niet wachten om het in de praktijk te gaan voortzetten!”

Tom Nieuwenhuis, ING Groep N.V. - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.0
“Heel erg bedankt voor de acquisitietraining. Vooral de rollenspellen vond ik erg nuttig. Ik merkte dat ik al veel van het onderwerp wist, maar heb toch weer nieuwe dingen geleerd!”

A. Noordhuis, Nederlands Debat Instituut - Telefonische acquisitie
Beoordeling 8.2
“Ik ben zeer tevreden over de inhoud van de training. Het lesmateriaal was goed afgestemd op de deelnemers en de variatie was groot. Tevens was het zeer leerzaam om de rollenspellen terug te zien (waren opgenomen) en op die manier een spiegel voor te krijgen.”

J. Braakhekke, Checkpoint Systems - Sales: verkopen met resultaat!
Beoordeling 8.0

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod