Gespecialiseerde trainers
Hoge beoordeling
Flexibel aanbod
2 dagen

Klachtenmanagement: de waarde van klachten

Klachten van klanten worden vaak geassocieerd met ‘lastig gedoe’, terwijl het hand in hand gaat met productverbetering. Je kunt echter veel voordelen behalen door kritisch te luisteren naar wat je klant te vertellen heeft. In onze tweedaagse training ga je actief aan de slag met verschillende praktijkvoorbeelden, zodat je zelf ervaart hoe je positieve en oplossingsgerichte gesprekken kunt voeren met klanten bij een klacht.


2 dagen

Sales: verkopen met resultaat!

Wil je je eigen commerciële vaardigheden of die van je personeel verbeteren? In de training kunnen zowel ervaren als beginnende verkopers hun commerciële vaardigheden ontwikkelen, voor nog betere verkoopcijfers.


2 dagen

Klantgericht telefoneren

Van elke klant een tevreden klant maken? Het is mogelijk! In onze tweedaagse training leer je wat er komt kijken bij klantvriendelijk te telefoneren. Zo haal je meer voldoening uit je werk en laat je een positieve indruk achter van je organisatie.


2 dagen

Onderhandelen

Je doelen bereiken, daar draait het om tijdens onderhandelen. Maar hoe doet je dit zo dat de tegenpartij daarin mee gaat en het voor alle partijen een win-win situatie wordt? Dat en meer leer je in onze praktische tweedaagse training.


2 dagen

Telefonische acquisitie

Acquisitiegesprekken voeren eng? Goede gesprekken voeren kun je leren! In deze training word je onzekerheid omgezet in enthousiasme, zodat je je werk met meer overtuiging kunt doen. Met als gevolg: betere resultaten!


Referenties

Wat anderen zeggen over onze trainingen.

“'Fijne leerzame training, veel gesprekstechnieken geoefend. Prettige training en trainer.'”

R. Mooi, Gelre Ziekenhuizen Apeldoorn - Klantgericht telefoneren
Beoordeling 7.6
“Goede training afgestemd op jouw situatie, behoeften, vragen etc. Er wordt meegedacht en na de training loop je naar buiten met heel veel energie, tips & trucs en wil je meteen alles in praktijk brengen.”

K. Bokhorst, Witter B.V. - Onderhandelen
Beoordeling 10.0
“Inspirerende, professionele en motiverende training.”

R. Nieswaag, Det Norske Veritas Business Assurance - Sales: verkopen met resultaat!
Beoordeling 8.4
“De inhoud van de training was perfect. Het lesmateriaal is inhoudelijk niet zeer gebruikt, maar als naslag is het wel goed. Opdrachten en oefeningen zijn indrukwekkend, en soms ook confronterend. Het was/is duidelijk te merken dat de trainer een zeer ervaren iemand is die het dan ook nog eens goed en enthousiast weet over te brengen.”

Anoniem - Sales: verkopen met resultaat!
Beoordeling 8.4
“Een prima training, welke praktisch en direct toepasbaar is.”

G. Kleijer, AFAS Software B.V. - Onderhandelen
Beoordeling 8.7
“De trainer kan zich goed verplaatsen in wat de deelnemer wil leren en speelt daar goed op in. Er is een programma, maar daar kan van afgeweken worden. Daarnaast verrast de trainer met net iets extra's.”

K. Sweringa, NUON - Sales: verkopen met resultaat!
Beoordeling 8.8

Waarom kiezen voor een training bij Learnit?

Gespecialiseerde trainers

Hoge beoordeling

Flexibel aanbod